Loď pro přepravu kusového i hromadného zboží,
s hnací jednotkou i celou nástavbou na zádi, dodatečně vybavená vlastním
překládacím zařízením - jeřáby MAN, s podélně rozdělenými jícny nákladových
prostorů (osvědčily se pro přepravu kusového i sypkého nákladu), poprvé s
motorem švýcarské firmy Sulzer , vyráběným v licenci v Polsku, postavená v
polském Štětíně)
v provozu |
|
|
|
rozměry |
|
|
od |
|
09.03.64 |
|
délka |
m |
156,4 |
provoz |
|
06.04.73 |
|
šířka |
m |
20,4 |
roků |
|
9,1 |
|
ponor |
m |
8,9 |
|
|
|
|
|
|
|
stavba |
|
|
|
hlavní stroj |
|
|
rok |
|
1964 |
|
druh |
|
vznětový |
místo |
|
Štětín |
|
výrobce |
|
Sulzer |
země |
|
Polsko |
|
KS |
HP |
6500,0 |
druh |
|
kus. |
|
rychl. |
míle/hod. |
14,2 |
|
|
|
|
spotř. |
tuny/den |
22,5 |
parametry |
|
|
|
|
|
|
tonáž |
BRT |
10897 |
|
poř.hodnota |
|
|
nosnost |
DWT |
13928 |
|
PH SC |
mil.Kč |
29,0 |
prostor |
m3 |
20417 |
|
PH VRCV |
mil.Kč |
67,8 |
Provoz
v relacích na DV, na Kubu a do Iráku, podle potřeby a dostatku vhodného
zboží k přepravě.
|
provozní
výsledky |
|
tuno |
finanční výsledky |
návratnost |
odp. | |||||||
rok |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
tržby |
zisk |
odpisy |
přínos |
% |
roky |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1964 |
7 |
246 |
47 |
82 |
49 |
302 |
17,5 |
5,4 |
3,1 |
8,5 |
12,6 |
7,9 |
4,6 |
1965 |
8 |
298 |
48 |
82 |
49 |
414 |
31,4 |
18,1 |
3,7 |
21,8 |
32,1 |
3,1 |
5,5 |
1966 |
7 |
339 |
38 |
82 |
42 |
383 |
18,7 |
3,8 |
3,7 |
7,6 |
11,2 |
9,0 |
5,5 |
1967 |
6 |
326 |
5 |
70 |
63 |
553 |
20,2 |
7,3 |
3,7 |
11,0 |
16,2 |
6,2 |
5,5 |
1968 |
6 |
361 |
17 |
77 |
66 |
550 |
20,2 |
6,6 |
3,7 |
10,3 |
15,2 |
6,6 |
5,5 |
1969 |
6 |
355 |
14 |
47 |
62 |
248 |
29,9 |
13,7 |
5,4 |
19,1 |
28,2 |
3,6 |
8,0 |
1970 |
6 |
347 |
4 |
72 |
60 |
400 |
31,4 |
13,8 |
5,4 |
19,3 |
28,4 |
3,5 |
8,0 |
1971 |
5 |
362 |
45 |
63 |
74 |
686 |
28,5 |
5,9 |
5,4 |
11,3 |
16,7 |
6,0 |
8,0 |
1972 |
5 |
350 |
16 |
61 |
63 |
598 |
18,4 |
1,0 |
5,4 |
6,4 |
9,5 |
10,6 |
8,0 |
1973 |
2 |
96 |
7 |
26 |
24 |
213 |
6,7 |
1,6 |
1,6 |
3,1 |
4,6 |
21,6 |
2,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 |
3080 |
241 |
662 |
552 |
4347 |
222,9 |
77,2 |
41,2 |
118,4 |
17,5 |
5,7 |
6,1 |
Výsledky ve
všech letech aktivní do roku 1968 těžiště v kubánské relaci, poté
v relaci do Iráku. Za 9 let provozu se pořizovací cena vrátila téměř
dvakrát, návratnost nadprůměrná, nejvyšší u exportních cest do
Iráku.
Loď byla
prodána do dalšího provozu (ve švédské Landskroně přes zpostředkovatele Sven AB
Salen Stockholm a H.C.Röver Hamburk liberijské firmě Ebro Trading, kde plula pod
novým jménem Cape Blanc) za