Sesterská loď předchozí Republiky II, již s jeřáby
polské výroby, se silnějším motorem, rovněž ze štětínské loděnice
v Polsku.
v provozu |
|
|
|
rozměry |
|
|
od |
|
04.07.65 |
|
délka |
m |
156,6 |
provoz |
|
29.09.81 |
|
šířka |
m |
20,4 |
roků |
|
16,2 |
|
ponor |
m |
9,5 |
|
|
|
|
|
|
|
stavba |
|
|
|
hlavní
stroj |
|
|
stavba |
|
1965 |
|
druh |
|
vznětový |
místo |
|
Štětín |
|
výrobce |
|
Sulzer |
země |
|
Polsko |
|
KS |
HP |
7200,0 |
druh |
|
kus. |
|
rychl. |
míle/hod. |
14,2 |
|
|
|
|
spotř. |
tuny/den |
25,2 |
parametry |
|
|
|
|
|
|
tonáž |
BRT |
10843 |
|
poř.hodnota |
|
|
nosnost |
DWT |
15250 |
|
PH pův. |
mil.Kč |
63,7 |
prostor |
m3 |
20417 |
|
PH upr. |
mil.Kč |
55,3 |
V roce
1977 bylo provedeno přecenění lodi (podle obecných pravidel pro přecenění
základních prostředků a hodnota lodi se snížila (což ovlivňuje relativní
ukazatele návratnosti v jednotlivých letech).
Obdobný
provoz jako RE II. v relacích na DV, na Kubu a do Iráku, podle potřeby a
dostatku vhodného zboží
k přepravě.
|
provozní
výsledky |
|
tuno |
finanční výsledky |
návratnost |
odp. | |||||||
rok |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
tržby |
zisk |
odpisy |
přínos |
% |
roky |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1965 |
5 |
156 |
1 |
43 |
29 |
197 |
11,5 |
5,6 |
1,8 |
7,3 |
11,5 |
8,7 |
2,8 |
1966 |
10 |
337 |
42 |
110 |
51 |
462 |
27,4 |
13,4 |
3,5 |
16,9 |
26,6 |
3,8 |
5,5 |
1967 |
7 |
311 |
11 |
67 |
55 |
522 |
24,6 |
12,4 |
3,5 |
15,9 |
24,9 |
4,0 |
5,5 |
1968 |
8 |
348 |
7 |
69 |
62 |
500 |
45,0 |
31,0 |
3,5 |
34,5 |
54,1 |
1,8 |
5,5 |
1969 |
7 |
413 |
7 |
60 |
81 |
597 |
44,2 |
23,6 |
5,1 |
28,8 |
45,1 |
2,2 |
8,0 |
1970 |
6 |
344 |
5 |
72 |
67 |
650 |
26,2 |
8,8 |
5,1 |
13,9 |
21,8 |
4,6 |
8,0 |
1971 |
6 |
351 |
23 |
64 |
64 |
607 |
32,7 |
8,8 |
5,1 |
13,9 |
21,8 |
4,6 |
8,0 |
1972 |
6 |
327 |
48 |
66 |
70 |
734 |
25,6 |
6,3 |
5,1 |
11,5 |
18,0 |
5,6 |
8,0 |
1973 |
5 |
307 |
22 |
66 |
57 |
704 |
29,2 |
9,0 |
5,3 |
14,3 |
22,4 |
4,5 |
8,3 |
1974 |
4 |
378 |
17 |
55 |
52 |
568 |
39,3 |
9,3 |
5,3 |
14,6 |
23,0 |
4,4 |
8,3 |
1975 |
4 |
339 |
30 |
54 |
42 |
485 |
75,0 |
42,7 |
5,4 |
48,1 |
75,5 |
1,3 |
8,4 |
1976 |
3 |
293 |
16 |
32 |
23 |
255 |
38,0 |
13,5 |
3,6 |
17,1 |
26,9 |
3,7 |
5,7 |
1977 |
5 |
357 |
29 |
61 |
53 |
566 |
32,4 |
6,8 |
3,0 |
9,8 |
17,7 |
5,6 |
5,3 |
1978 |
6 |
388 |
15 |
66 |
54 |
502 |
41,6 |
7,8 |
3,0 |
10,8 |
19,5 |
5,1 |
5,4 |
1979 |
3 |
239 |
8 |
38 |
31 |
277 |
25,9 |
6,0 |
2,0 |
8,1 |
14,6 |
6,9 |
3,7 |
1980 |
6 |
415 |
36 |
71 |
49 |
471 |
50,2 |
8,1 |
4,6 |
12,7 |
23,0 |
4,4 |
8,3 |
1981 |
5 |
286 |
19 |
68 |
41 |
409 |
27,4 |
9,5 |
0,0 |
9,5 |
17,3 |
5,8 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
5589 |
337 |
1062 |
882 |
8506 |
596,1 |
222,7 |
64,9 |
287,6 |
27,6 |
3,6 |
6,2 |
Ve všech
letech zisková, přínos čtyřnásobek pořizovací hodnoty, návratnost nadprůměrná,
zejména v letech 1968,
Loď byla
prodána do dalšího provozu (řeckému rejdaři Ulyssus Shipping, kde plula pod
novým jménem) za