Třetí ze
serie čínských osmitisícovek.
v provozu |
|
|
|
rozměry |
|
|
od |
|
12.06.89 |
|
délka |
m |
118,9 |
provoz |
|
15.11.95 |
|
šířka |
m |
18,6 |
roků |
|
6,4 |
|
ponor |
m |
7,4 |
|
|
|
|
|
|
|
stavba |
|
|
|
hlavní stroj |
|
|
rok |
|
1989 |
|
druh |
|
vznětový |
místo |
|
Xingang |
|
výrobce |
|
Sulzer |
země |
|
Čína |
|
KS |
HP |
4650,0 |
druh |
|
kus. |
|
rychl. |
míle/hod. |
13,5 |
|
|
|
|
spotř. |
tuny/den |
13,0 |
parametry |
|
|
|
|
|
|
tonáž |
BRT |
6425 |
|
poř.hodnota |
|
|
nosnost |
DWT |
7405 |
|
PH SC |
mil.Kč |
|
prostor |
m3 |
11710 |
|
PH VRCV |
mil.Kč |
196,5 |
Loď se
stejnými technickými parametry jako ostatní lodě serie.
|
provozní
výsledky |
|
tuno |
finanční výsledky |
návratnost |
odp. | |||||||
rok |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
tržby |
zisk |
odpisy |
přínos |
% |
roky |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1989 |
7 |
136 |
29 |
35 |
23 |
77 |
16,8 |
-0,3 |
5,6 |
5,3 |
2,8 |
35,6 |
3,0 |
1990 |
11 |
288 |
79 |
49 |
50 |
163 |
17,9 |
-33,3 |
15,1 |
-18,2 |
-9,6 |
* |
8,0 |
1991 |
10 |
349 |
1 |
31 |
48 |
77 |
33,4 |
-2,0 |
14,4 |
12,4 |
6,6 |
15,2 |
7,6 |
1992 |
14 |
391 |
1 |
66 |
57 |
210 |
45,5 |
5,5 |
16,1 |
21,6 |
11,4 |
8,7 |
8,5 |
1993 |
10 |
370 |
10 |
51 |
67 |
261 |
40,6 |
-0,1 |
13,2 |
13,1 |
6,9 |
14,5 |
7,0 |
1994 |
9 |
365 |
0 |
50 |
64 |
284 |
42,9 |
-0,6 |
13,0 |
12,4 |
6,6 |
15,2 |
6,9 |
1995 |
10 |
308 |
20 |
46 |
51 |
234 |
32,3 |
-6,7 |
13,0 |
6,3 |
3,3 |
29,9 |
6,9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 |
2207 |
140 |
328 |
360 |
1306 |
229,3 |
-37,4 |
90,4 |
53,0 |
4,0 |
25,0 |
6,8 |
Krátkost
období provozu nedovolilo dosáhnou ani na půlmilionovou hranici přeravy
v tunách ani ujeté vzdálenosti v mílích.
Výsledek byl trvale ztrátový (pouze 1992 zisk) a finanční ukazatele tomu odpovídají, přínos je tvořen výhradně odpisy a návratnost je hluboko pod odpisovou normou.