Poslední
jednotka čínské serie.
v provozu |
|
|
|
rozměry |
|
|
od |
|
27.12.89 |
|
délka |
m |
119,0 |
provoz |
|
21.07.95 |
|
šířka |
m |
18,6 |
roků |
|
5,6 |
|
ponor |
m |
7,7 |
|
|
|
|
|
|
|
stavba |
|
|
|
hlavní stroj |
|
|
rok |
|
1989 |
|
druh |
|
vznětový |
místo |
|
Xingang |
|
výrobce |
|
Sulzer |
země |
|
Čína |
|
KS |
HP |
4650,0 |
druh |
|
kus. |
|
rychl. |
míle/hod. |
13,5 |
|
|
|
|
spotř. |
tuny/den |
13,0 |
parametry |
|
|
|
|
|
|
tonáž |
BRT |
6425 |
|
poř.hodnota |
|
|
nosnost |
DWT |
7920 |
|
PH SC |
mil.Kč |
|
prostor |
m3 |
11710 |
|
PH VRCV |
mil.Kč |
189,1 |
Loď se
stejnými technickými parametry jako ostatní lodě serie.
|
provozní
výsledky |
|
tuno |
finanční výsledky |
návratnost |
odp. | |||||||
rok |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
tržby |
zisk |
odpisy |
přínos |
% |
roky |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1990 |
10 |
349 |
10 |
52 |
64 |
289 |
29,4 |
-7,1 |
14,1 |
7,0 |
3,9 |
25,8 |
7,8 |
1991 |
10 |
343 |
15 |
60 |
66 |
311 |
37,9 |
-4,7 |
14,1 |
9,5 |
5,2 |
19,2 |
7,8 |
1992 |
9 |
368 |
1 |
51 |
54 |
234 |
43,7 |
2,4 |
14,4 |
16,8 |
9,3 |
10,8 |
7,9 |
1993 |
9 |
343 |
11 |
56 |
60 |
249 |
38,6 |
-13,5 |
11,8 |
-1,7 |
-0,9 |
* |
6,5 |
1994 |
14 |
371 |
1 |
49 |
63 |
178 |
44,3 |
3,7 |
12,8 |
16,5 |
9,1 |
11,0 |
7,0 |
1995 |
6 |
215 |
4 |
31 |
35 |
183 |
22,4 |
-2,2 |
12,8 |
10,6 |
5,8 |
17,2 |
7,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 |
1989 |
42 |
299 |
342 |
1444 |
216,3 |
-21,3 |
80,0 |
58,7 |
5,4 |
18,6 |
7,3 |
Krátkost
období provozu nedovolilo dosáhnou ani na půlmilionovou hranici přeravy
v tunách ani ujeté vzdálenosti v mílích.
Výsledek
byl trvale ztrátový (pouze