Jan Želivský

Čtvrtá a poslední loď čínské serie a poslední loď vůbec, vyřazená ve stejném roce, kdy byla uvedena do provozu.

 

 

v provozu

 

 

 

rozměry

 

 

od

 

01.04.98

 

délka

m

171,9

provoz

 

18.12.98

 

šířka

m

25,1

roků

 

0,7

 

ponor

m

10,0

 

 

 

 

 

 

 

rok

 

 

 

hlavní stroj

 

 

stavba

 

1998

 

druh

 

vznětový

místo

 

Guangzhou

 

výrobce

 

MAN-B&W

země

 

Čína

 

KS

HP

6635,0

druh

 

hrom.

 

rychl.

míle/hod.

14,0

 

parametry

 

 

spotř.

tuny/den

18,6

parametry

 

 

 

 

 

 

tonáž

BRT

16405

 

poř.hodnota

 

 

nosnost

DWT

26096

 

PH SC

mil.Kč

 

prostor

m3

35671

 

PH VRCV

mil.Kč

692,0

 

Parametry stejné jako u Prokopa Holého.

 

 

     provozní výsledky

 

tuno

         finanční výsledky

    návratnost

odp.

rok

cest

MEČ

tuny

míle

míle

tržby

zisk

odpisy

přínos

%

roky

%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1998

5

256

5

115

50

1150

15,0

2,1

15,0

17,1

2,5

40,5

2,2

 

Necelý rok provozu, aktivní výsledek, ale kvalitativní parametry návratnosti nedostatečné.

Loď byla převedena dceřinné společnosti COS Saturn Malta.