Pod čs.vlajkou pluly 3 lodě již celý rok a počet dní v exploataci od začátku provozu překročil první tisícovku:
stav k 1.1. |
|
|
|
za rok |
|
|
lodě |
počet |
3,0 |
|
přeprava |
|
|
z toho |
čs. |
1,0 |
|
množství |
tis.tun |
123,9 |
|
čín. |
2,0 |
|
z toho |
čs lodě |
39,5 |
kapacita |
|
|
|
|
čín.lodě |
84,4 |
nosnost |
tis.DWT |
26,1 |
|
|
naj.lodě |
|
tonáž |
tis.BRT |
17,3 |
|
dopravné |
mil.Kčs |
21,1 |
hodnota |
|
|
|
z toho |
čs.lodě |
7,1 |
pořiz. |
mil.Kčs |
53,9 |
|
|
čínské |
14,0 |
zůst. |
mil.Kčs |
51,2 |
|
|
naj.lodě |
|
|
% |
95,1 |
|
prům.sazba |
Kč/1 t |
170,5 |
Lodě převezly na provozně ukončených cestách v tomto roce více než sto tisíc tun zboží, ujely více než sto tisíc mil a dosáhly více než jeden milion tunomil přepravních výkonů.
dle
lodí |
provozní
výsledky |
|
tuno |
|
finanční
výsledky |
poř. |
|
návratnost |
odp. | |||||||
loď |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
|
tržby |
zisk |
odp. |
přínos |
hodn. |
|
% |
roky |
% |
RE I. |
5 |
377 |
58 |
40 |
55 |
426 |
|
7,1 |
0,4 |
0,7 |
1,1 |
13,0 |
|
8,5 |
11,8 |
5,5 |
FU |
5 |
325 |
31 |
32 |
55 |
318 |
|
5,8 |
0,2 |
0,9 |
1,1 |
15,9 |
|
6,8 |
14,6 |
5,5 |
LI |
7 |
357 |
25 |
53 |
68 |
482 |
|
8,2 |
0,9 |
1,4 |
2,3 |
24,9 |
|
9,2 |
10,8 |
5,5 |
|
17 |
1059 |
114 |
124 |
178 |
1227 |
|
21,1 |
1,5 |
3,0 |
4,5 |
53,9 |
|
8,3 |
12,0 |
5,5 |
Všechny lodě byly ziskové s přínosem, odpovídajícím návratnosti přes 8% pořizovací hodnoty.
Počet dní, které strávily lodě v exploataci od začátku provozu, dosáhl první tisíc dnů.
dle relací |
|
|
|
|
|
tuno |
|
|
prov. | |
kat. |
relace |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
|
tržby |
zisk |
G |
DV |
17 |
1059 |
|
124 |
178 |
1227 |
|
21,1 |
5,5 |
Všechny cesty byly uskutečněny v DV relaci (z toho pouze 3 ztrátové), 8 vexportu, stejný počet importních a jedna mezicesta z Colomba do Kantonu.