Stav lodí se nezměnil z hledika počtu ani
kapacity, dále vzrostly přepravní výkony i finanční výsledky (zisk ve srovnání
s předchozím rokem čtyřnásobně):
stav k 1.1. |
|
|
|
za rok |
|
|
lodě |
počet |
3,0 |
|
přeprava |
|
|
z toho |
čs. |
1,0 |
|
množství |
tis.tun |
189,7 |
|
čín. |
2,0 |
|
z toho |
čs lodě |
94,7 |
kapacita |
|
|
|
|
čín.lodě |
95,0 |
nosnost |
tis.DWT |
26,1 |
|
|
naj.lodě |
|
tonáž |
tis.BRT |
17,3 |
|
dopravné |
mil.Kčs |
23,9 |
hodnota |
|
|
|
z toho |
čs.lodě |
7,0 |
pořiz. |
mil.Kčs |
53,9 |
|
|
čínské |
16,9 |
zůst. |
mil.Kčs |
49,0 |
|
|
naj.lodě |
|
|
% |
90,9 |
|
prům.sazba |
Kč/1 t |
126,3 |
Zlepšení se projevilo u všech lodí a odrazilo se i do
kvalitativních ukazatelů návratnosti pořizovací hodnoty:
dle lodí |
provozní výsledky |
|
tuno |
|
finanční výsledky |
poř. |
|
návratnost |
odp. | |||||||
loď |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
|
tržby |
zisk |
odp. |
přínos |
hodn. |
|
% |
roky |
% |
RE I. |
8 |
321 |
0 |
95 |
46 |
376 |
|
7,0 |
1,6 |
0,7 |
2,3 |
13,0 |
|
18,0 |
5,5 |
5,5 |
FU |
6 |
347 |
0 |
45 |
61 |
357 |
|
7,7 |
1,0 |
0,9 |
1,9 |
15,9 |
|
12,0 |
8,4 |
5,5 |
LI |
6 |
352 |
0 |
50 |
60 |
414 |
|
9,2 |
3,3 |
1,4 |
4,7 |
24,9 |
|
18,8 |
5,3 |
5,5 |
celkem |
20 |
1020 |
0 |
190 |
167 |
1148 |
|
23,9 |
6,0 |
3,0 |
8,9 |
53,9 |
|
16,6 |
6,0 |
5,5 |
Všechny lodě skončily se ziskem (a to i na
jednotlivých cestách) a návratnost se zvýšila na dvojnásobek předchozího
roku
dle relací |
|
|
|
|
|
|
|
|
prov. | |
kat. |
relace |
cest |
EČ |
MEČ |
tuny |
míle |
míle |
|
tržby |
zisk |
G |
Amerika |
1 |
59 |
|
19 |
8 |
71 |
|
1,5 |
0,3 |
G |
Baltik |
4 |
76 |
|
50 |
6 |
36 |
|
1,4 |
0,2 |
G |
DV |
15 |
885 |
|
120 |
153 |
1041 |
|
21,0 |
6,1 |
|
|
20 |
1020 |
|
190 |
167 |
1148 |
|
23,9 |
6,6 |
Převahu měla opět DV relace, kde lodě uskutečnily po
7 exportních a importních cestách (dále 1 mezicesta). Loď Republika uskutečnila
pod velením kapitána Klose první cestu mimo DV relaci a to do kanadského
Montrealu s nákladem cementu a zpět pšenice. Ostatní cesty byly uskutečněny
v baltické relaci mezi polskými přístavy a švédskou
Luleou.